woensdag 8 augustus 2012

Fotoshoot met Kimberley

Hallo daar zijn we weer.
Is even geleden maar ik had even wat andere dingen te doen en de vakantie zat er ook tussen natuurlijk.
Maar we zijn er weer en meteen met wat leuks.

Afgelopen winter ben ik door Kimberley een model benaderd of ik interesse had om mijn motor beschikbaar te stellen voor een professionele fotoshoot.
Even uitgelegd dat er in de winter niet gereden werd en een afspraakje met haar gemaakt in het voorjaar.
Eerste instantie had ik mijn maatje naar voren geschoven maar die wilde er niet alleen heen gaan. Daar moest ik hem wel gelijk in geven. Je weet maar tenslotte nooit waar je terecht komt en met wie je te maken hebt, we hadden afgesproken dat als we het niet zouden vertrouwen we meteen weg zouden gaan.
Dus zijn we met z'n 2en er naar toe gereden. Maar het is allemaal perfect verlopen, prachtige fotostudio met ongeloofelijk mooi materiaal en hele aardige mensen.

We werden hartelijk ontvangen door de fotograaf, model Kimberley en haar manager. Na dat we alles door genomen hadden over  hoe en wat, werden de motoren heel voorzichtig naar binnen in de studio gereden. De motor van mijn maatje was als eerste aan de beurt. Na dat alles perfect neergezet hadden en het naar de zin van de fotograaf was konden we beginnen. Het ging er erg professioneel aan toe, alles werd tot in in de puntjes verzorgd en werden de foto's pas genomen als het model en de manager tevreden waren.
Na een dik anderhalfuur fotograferen en ruim 250 foto's later was mijn motor aan de beurt, Ook van mijn bike werden ruim 250 foto's genomen ook hier duurde het een behoorlijke tijd.
Het was een hele leuke dag en erg gaaf om mee te maken hoe het met zo'n fotoshoot aan toe gaat.
Kimberley en de fotograaf vonden het super dat we de bikes beschikbaar gesteld hadden.
Van al die 500 foto's zullen er uiteindelijk maar een paar gebruikt worden. Dat is dan wel weer jammer.

Hier zijn een paar foto's die we opgestuurd hebben gekregen. Wij zijn er tevreden mee :))



See ya







Geen opmerkingen:

Een reactie posten