zondag 12 mei 2013

King Cruise, Borchland Amsterdam

Vanmorgen besloten om naar de King Cruise te rijden.
Wilde er even lekker tussenuit. Even op de bike uitwaaien.
Vorig jaar was ik er ook een keer naar toegeweest en het was daar heel leuk en gezellig en veel te zien..
Dus meteen een leuk ritje.

De King Cruise was voor de eerste keer op de nieuwe lokatie op evenemententerrein Borchland Amsterdam naast (..kuch..kuch..) Amsterdam Arena.
De King Cruise was gedwongen te verhuizen vanaf terrein Maxis Muiden en hebben hier hun nieuwe lokatie gevonden.

Fototoestel en voor de zekerheid regenoveral in de rugzak en gas erop naar Amsterdam.
Aangekomen op de lokatie de bike gestald bij de andere motoren die er stonden van Harleyforum.nl.
Harleyforum gebruikt de King Cruise ook als meetingpoint. Er waren behoorlijk wat forumleden aanwezig. Even gezellig gekletst, bikes bekeken, geklets met Maria Pels de organisatrice van King Cruise en wat foto's gemaakt.
Het weer sloeg om en het regende af en toe. Wel jammer, want de echte specials bllijven dan weg. ( zijn net bikers he)  Bij mooi weer staan er dik 1000 americanen nu waren het stukken minder.
Ook veel motorrijders gingen langzaam aan huiswaarts.
Rond 15.45u ben ik ook weggegaan.
Op terugweg paar flinke regenbuien gehad, gelukkig mijn regenoveral bij me.
Helaas bleek bij thuis komst veel foto's niet erg goed te zijn. Op een of andere manier was er condens tussen zonnefilter en mijn lens gekomen en zaten er vlekken op de foto's.
Heb de mooiste er nog tussen uitgehaald.

See ya

Klik op de foto voor groter exemplaar.


























1 opmerking:

  1. Toch nog eropuit geweest zie ik. Mooie plaatjes hoor. Jammer dat het weer niet een beetje meer zon in petto had hè.

    BeantwoordenVerwijderen